Saruna ar vēstures doktoru Gundaru Ceipi par meliem Latvijas vēsturē, brāļu draudzi, dziesmu svētku izcelsmi, latviešu spēku.
Ogres pilsētas un Ogres novada kristīgās draudzes 7. aprīlī, Lielajā Piektdienā, piedalījās ekumēniskā Krusta ceļa gājienā, kas veda no Ogres Svētās Trīsvienības baptistu baznīcas, gar Ogres Svētā Meinarda Romas katoļu baznīcu, Ogres novada pašvaldība centrālās administrācijas ēku Brīvības ielā 33 un noslēdzās pie Ogres Evaņģēliski luteriskās baznīcas.
Augšāmcelšanās pirmās liecinieces bija sievas. Tikko tas bija iespējams, nedēļas pirmajā dienā, pašā rīta agrumā, kad leca saule, viņas bija jau ceļā uz kapu. Šis stāsts nebūtu tik aizkustinošs un skaists, ja mēs evaņģēlijā lasītu: kad sievas visu bija apdarījušas un bija jau novakars, viņas sazinājās un nolēma vēl apraudzīt Jēzu.
Evaņģēliji vēstī, ka pēc Jēzus nāves viņa miesa noņemta no krusta, ietīta smalkā audeklā un viņš guldīts klintī izcirstā kapā, kur neviens vēl iepriekš nebija glabāts, bet kapa ieejai priekšā pievelts akmens, kuru Lieldienu rītā sievas, nākot ar svaidāmām zālēm uz kapavietu, atrada noveltu, bet Jēzus miesas - pazudušas.